Obserwatorzy

sobota, 1 lutego 2014

Paznokciowy klub - kwiaty

Witajcie Kochane! :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem w Paznokciowym klubie - kwiaty. No i tu brawa dla mnie... wyrobiłam się ze zdobieniem przed niedzielą :D
Wzorek na ten tydzień wybierała Syla i dokonała świetnego wyboru :)


Bazą do tego zdobienia jest lakier Golden Rose Rich Color o numerku 13 (jeśli dobrze pamiętam). Kwiatki robiłam czarnym Lm. Srebrny dodatek to Wibo do zdobień a kropki bialy Lemax. I jeszcze dodatkowo okrągłe ozdoby do paznokci jako środki kwiatków.







Zdobienie to robiłam na dwa razy. Początkowo kwiatki miały być tylko na dwóch paznokciach, ale coś mi nie pasowało i zrobiłam na pozostałych.





A Wam która wersja bardziej pasuje?
Miłego wieczoru! :)
Justyna

7 komentarzy:

  1. bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam takie kwiatki zrobić, ale ni cholery nie chciały wychodzić ładne, więc postawiłam na kwiatuszki wykałaczkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie znowu te wykałaczkowe raczej średnio wychodzą ;)

      Usuń
  3. mnie się podoba wersja kwiatki na wszystkich paznokciach ;)super kolorek !

    OdpowiedzUsuń
  4. na wszystkich paznokciach wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.