Obserwatorzy

czwartek, 18 września 2014

Gradient inaczej :)

Hej, hej :)

Dziś kolejne zdobienie z tych które na publikację musiały poczekać jakiś czas :) Przy okazji przeszukiwania dysku w poszukiwaniu jakiegoś zdobienia dla Was zobaczyłam, że wcale nie mam tak dużo tych zalegających zdobień, więc niech te moje pazurki lepiej szybciej rosną :)

Tak jak mówi tytuł posta dziś będzie gradient. A dlaczego inaczej? A dlatego, że robiłam go pędzelkiem - wachlarzykiem. Zobaczyłam gdzieś, że w ten sposób też można wykonać gradient i postanowiłam spróbować. A jak mi wyszło? Mnie efekt końcowy bardzo się podobał. Wyszło jak dla mnie dość fajnie jak na pierwszy raz, chociaż aparat nie do końca oddaje to zdobienie. No ale co zrobić. Taka złośliwość rzeczy martwych :)

Zapraszam do oglądania :)







Kiedy widzę jak okropnie przekłamana jest kolorystyka tego zdobienia to sama nie wiem czy mi się już tak podoba. A Wy jak uważacie?
Cały czas staram się dopracować swoją technikę czyszczenia skórek. Raz mi to wychodzi lepiej a raz gorzej. Tak jak przy tym zdobieniu. Dlatego wybaczcie ich stan. Ja zwykle robię zdjęcia zaraz po pomalowaniu paznokci i później do nich nie zaglądam. Dopiero jak je obrabiam dlatego nie ma czasu na poprawki, bo wtedy zdobienia już raczej na paznokciach nie ma :)

To na tyle dzisiaj :)
Pozdrawiam :)
Justyna

16 komentarzy:

  1. wyszlo super, fajnie sie 'mazia' tym pedzelkiem a efekt jest naprawde swietny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Morsko! Trochę jak z obrazów van Gogha!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyszły :)
    tez mam czesto problem by zdjęciem odzwierciedlic rzeczywisty wyglad pazurków;/

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda jak ocean ;) śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię malować tym pędzelkiem bo tylko nim mi ładnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba u Ciebie właśnie widziałam to pierwszy raz :)

      Usuń
  7. wygląda bardzo ciekawie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie tak morsko! kojarzy mi sie z oceanem

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm, może i fajnie :) ale rzeczywiście kolorystyka do mnie nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówiłam kolorystyka jest dość przekłamana a szkoda :)

      Usuń
  10. Co do gradientu wolę tą tradycyjną metodę choć to też ładnie wygląda. Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki pędzelek i kompletnie o nim zapomniałam 😊dopiero teraz sobie przypomniałam jak zobaczylam u Ciebie😊muszę poszukać i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi tutaj akurat nie bardzo się podoba efekt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.