Obserwatorzy

wtorek, 23 września 2014

Bo małe też musi być piękne :D

Cześć dziewczyny :)

Nie zostało mi już zbyt wiele zdobień do pokazania. Zostały kolejne dwie panterki, a nie chcę Was zbytnio zanudzać tym wzorem i zdobienia na paznokciach mojej najmłodszej siostry. I to właśnie one dziś Wam pokażę. Malowanie na takich małych paznokietkach to nie lada sztuka ale dałam radę i zadowolone były obie strony :D
Zapraszam do oglądania :)







Podobają się Wam czy jednak nie? :)

Buziaki:*
Justyna

15 komentarzy:

  1. slicznie wygladaja takie 'male raczki' z tak pieknym mani
    Pozdrowienia dla siostrzyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pazurki :) te pierwsze bardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej podoba mi się druga propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez wakacje tez malowałam pazurki tym mniejszym dziewczynkom ;) hehe panterka bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile radości widząc zadowolenie na twarzach tych mniejszych kobietek :D

      Usuń
    2. O tak ; miłe uczucie ;)

      Usuń
  5. Widzę mój Flirt w akcji, świetnie ;)

    Pozdrawiam, Amethyst :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba nie potrafiłabym stworzyć czegoś tak ładnego na takiej małej płytce :) podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam cierpliwość - zrobić wzorki na tak małej powierzchni to nie lada wyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Panterki są słodkie :)

    Zapraszam do udziału w moim projekcie http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/christmas-songs-nail-art-challenge.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.