Obserwatorzy

poniedziałek, 17 listopada 2014

Wracam :)


Witajcie Kochane! :)

Tak, tak wracam i mam nadzieję, że już na stałe.
Zawirowania życiowe nie pozwoliły mi przez pewien czas udzielać się na blogu. Dość sporo się przez ten czas działo i wyszło jak wyszło. Znikłam bez słowa, za co bardzo Was przepraszam.
No to tyle na początek :)

Dziś mam Wam zamiar pokazać co tym razem przyszło do mnie po długim czasie oczekiwania w ramach współpracy z BPS.

Zestaw bardzo nie fotogeniczny i mimo kilkunastu zdjęć jakie starałam się mu zrobić tylko to jedno wygląda jako tako :)


 Pierwsze próby z tą płytką mam już za sobą, a i lakier miał już swój debiut na paznokciach więc w najbliższym czasie możecie się spodziewać recenzji tych produktów.

A teraz chciałabym się pochwalić moim można powiedzieć urodzinowym prezentem ( chociaż te dopiero w grudniu:))

Najwyższa pora było pójść z duchem czasu i nabyć lampę razem z zestawem hybrydowym.
Jeżeli byłybyście zainteresowane co dokładnie znajdowało się w zestawie to zakupiłam go tutaj <klik>. Co do jakości hybryd to nie jest ona rewelacyjna bo pierwsze moje paznokcie zniknęły juz po dwóch dniach. Ale chyba znalazłam sposób na nie, bo obecnie mam je również na paznokciach od soboty i na razie nic się nie dzieje. Poczekamy zobaczymy :)


I na koniec kolory hybryd jakie wybrałam do zestawu. Na początek postawiłam na moje ulubione kolory :)



I to na tyle na dzisiaj :)

Stęskniłam się trochę za Wami i za życiem blogowym :*
Buziaki :*

Justyna

16 komentarzy:

  1. fajna ta płyteczka :) nie pogardziłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie przygotuj recenzję tego całego zestawu, jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie ciesze, ze jestes :)- mam nadzieje, ze masz duuuzo energii by dzialac.
    Super plytka, czekam z niecierpliwoscia na zdjecia z pazurkami
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak energia jest więc mam nadzieję, ze nic już nie stanie na drodze :)

      Usuń
  4. moje pierwsze hybryd to też była porażka tego samego dnia połowy nie było,no cóż, cena niska i jakoś też słaba, nauczka na przyszłość :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wróciłaś!!!
    Jednak jeszcze bardziej cieszę się że jak robiłam ostatnio porządki z blogami nieaktywnymi, że Twojego nie usunęłam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I ja też się cieszę, że mnie nie usunęłaś :D

      Usuń
  6. ja też zainwestowałam w hybrydy :D daj znać jak się Twoje trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jak się przekonam o ich trwałości napiszę o nich kilka słów :D

      Usuń
  7. Bardzo fajna płyteczka ;) witamy z powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. witamy znowu ;D i świetna ta płytka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.