Obserwatorzy

piątek, 21 listopada 2014

42 Cute Patterns Quadrate Nail Art Stamp Template CK-04

Hej, hej :)

Dziś opowiem trochę o płytce jaka ostatnio do mnie trafiła w paczuszce od Born Pretty Store. Co prawda moje doświadczenie z płytkami jest nie wielkie, ale postaram się jak najlepiej o niej opowiedzieć. No to zaczynamy :)

Duża płytka do stempelków CK - 04 ma 42 wzorki do odbijania na całe paznokcie.
Zabezpieczona była niebieską folią.



Przyznacie jest w czym wybierać. Wzory są naprawdę prześliczne i odbijają się bardzo dobrze. Zrobiłam kilka prób na kartce, co możecie zobaczyć poniżej. Może odbicie nie jest idealne, ale to raczej moja wina, bo dopiero testuję jakie lakiery w mojej kolekcji nadają się do stemplowania.

Płytka niestety ma jedną wadę. Wzorki są małe i nadają się raczej do krótkich i nie zbyt szerokich paznokci.



A teraz pora na małe zdobienie jakie gościło na moich paznokciach z użyciem tej płytki. Przy okazji jest to pierwsze stemplowe zdobienie jakie możecie oglądać w moim wykonaniu :)





Jeśli jesteście zainteresowane jej zakupem znajdziecie ją tutaj <klik>. Obecnie jej cena to 8,53$.
Dodatkowo podając kod CBLQ10 dostajecie 10% zniżki na zakupy :)

I to tyle na dzisiaj :) Udanego weekendu Wam życzę :)
Buziaki :*
Justyna

9 komentarzy:

  1. Ten niebieski jest sliczny!

    No to czekam na kolejne zdobienia z plytki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta płyteczka ;) widzę kilka podobnych wzorków jak na mojej od Promoto- Promoto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę ;) Zaciekawiłaś mnie, muszę skoczyć na stronę Promoto i zobaczyć :)

      Usuń
  3. super wzory- swietnie Ci idzie stempelkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. płytka jak płytka ale stempelek fajny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.