Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

Noeonowe ćwieki od BPS

Witajcie :)

Kując żelazo póki gorące zapraszam na kolejny post o moich perełeczkach od BPS :)
Dziś pora na ćwieki, ale będzie też to co wczoraj udało mi się wyczarować z ich użyciem.
Co prawda nie jest to pierwsze mani do jakich ich użyłam, ale nad publikacją poprzedniego się jeszcze zastanawiam, bo nie jestem z niego zadowolona. :)

Kilka słów o ćwiekach :)

W karuzeli zamkniętych jest ok 400 okrągłych i kwadratowych ćwieków w sześciu kolorach: żółtym, zielonym, różowym, pomarańczowym i fioletowym. Mają one 2 mm i świetnie nadają się do kolorowych mani. Dodatkowo ćwieki są wielokrotnego użytku, więc na pewno starczą na bardzo długo. Można je znaleźć na stronie BPS w zakładce Nail Art, a dokładnie tutaj < klik, klik >.
Ich cena to 5.31$ co według mnie nie jest wygórowaną ceną zważywszy na wielokrotność użytku ćwieków :)

Zapraszam do oglądania :)











Mani z użyciem ćwieków i tasiemki, która postanowiła spłatać mi figla przy odklejaniu. No cóż, taka złośliwość rzeczy martwych :)

Przypominam, że przy zakupach na BPS możecie dostać 10% zniżki podając przy zakupie kod
CLBQ10




I co sądzicie o tych malutkich cudakach i moim mani z ich użyciem?

Buziole :*

Justyna

5 komentarzy:

  1. Pieknie wygladaja na Twoich pazurkach Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak te cwieki wygladaja oblednie na pazurkach!

    Swietne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie sie zastanawiałam nad ich zamówieniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te ćwieki ;) samej mi się marzy taka karuzelka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.