Obserwatorzy

piątek, 29 sierpnia 2014

Paznokciowy Klub - spun sugar nails...

Witajcie :)

... albo jak kto woli niteczkowe mani. To swoją drogą moja propozycja na kolejny tydzień/dwutydzień :) w Paznokciowym Klubie. Ale, ale żeby nie było tak prosto sama miałam problem z jego wykonaniem. Za pierwszym razem lakier nie chciał mi gęstnieć należycie szybko a, że nie miałam wtedy dużo czasu to zrezygnowałam z tego mani.
Za to za drugim podejściem wszystko poszło jak po maśle i nawet ja byłam bardzo zadowolona z tego co powstało. Chyba jeszcze nie raz wrócę do tej metody :)
A teraz zapraszam do oglądania :)







I dziś to na tyle :)
Buziaki i do następnego :)
Justyna

6 komentarzy:

  1. ślicznie sie prezentuje ten róż na białym tle :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają fajnie, apetycznie, słodziutko,. odpowiednich kolorów użyłaś , podoba mi się ten wzorek

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny efekt! Można spytać jak stworzyć takie cudo? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.