Obserwatorzy

wtorek, 12 sierpnia 2014

Żółto - zielony gradient z panterką

Cześć dziewczyny ;)

Po raz kolejny chcę Wam pokazać gradient w moim wykonaniu. Tego lata pokochałam tą metodę zdobienia paznokci. Niestety w ostatnim czasie nie mam czasu na malowanie i poza kolorem nic na nich nie powstaje. A jeszcze wczoraj musiałam je skrócić praktycznie na zero. Ma to i swoje dobre i złe strony. Przynajmniej zacznę pokazywać zdobienia, które od dawna czekają na swoją kolej :)
I oto dziś jedno z nich. Ten gradient robiłam jeszcze pod koniec czerwca. Bardzo dobrze mi sie go nosiło i aż żal było zmywać :)









I jak Wam się podoba?

Buziaki :*
Justyna

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.