Obserwatorzy

wtorek, 26 listopada 2013

Nail Polish by INGRID # 298

Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym powiedzieć kilka słów, który był bazą dla moich kolorowych kropek < klik tutaj >.
Mowa tu o Nail Polish by INGRID o numerku 298.



Co mogę o nim powiedzieć?
Lakier jest w kolorze pastelowego różu, mieści się w 8ml buteleczce. Ma płaski poręczny pędzelek. Wcześniej na blogu już pokazywałam dwa lakiery z tej serii < żółty > i < beżowy >, których krycie było nie najlepsze. Porównując wszystkie trzy stwierdzam, że krycie różu jest najlepsze. Kryje dobrze po dwóch warstwach. Schnie dość szybko. Co trwałości to mam go na paznokciach razem ze zdobieniem już 3 dzień (bez topu), a widać tylko lekko zdarte końcówki. Kosztuje ok 3 zł.






W skrócie:

Kolor: pastelowy róż
Pojemność:  8 ml
Cena: ok. 3 zł
Krycie: 2 warstwy
Czas schnięcia: określę na 4
Trwałość: 3-4 dni

I co sądzicie?
Buziaki :*
Justyna

6 komentarzy:

  1. Cudowny, delikatny różowy :) ja się właśnie boję takich lakierów, że nie będą kryć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego lakierku :) a kolor faktycznie urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go w innym wariancie kolorystycznym i nie jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.