Obserwatorzy

sobota, 1 marca 2014

Paznokciowy klub - pepitka

Cześć dziewczyny :)

Przyszła pora na kolejne zdobienie w Paznokciowym Klubie. Tym razem miałyśmy do zmalowania pepitkę. Oj było ciężko... Jeszcze nigdy nie próbowałam się zmierzyć z tym wzorem, a tu jednak trzeba było.
No cóż moje wykonanie idealne nie jest, ale tak to jest jak się coś na szybko maluje a w dodatku wcześniej nawet nie próbowało tego wykonać.
Zapraszam do obejrzenia :)







Dziś to na tyle :)
Do następnego :)

Justyna

7 komentarzy:

  1. jak na ręczne malowanie wyszło genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, podziwiam za ręczną "robótkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra wyszło! Ja nie wiem czy podołam temu wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie Ci wyszły ;)

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher 30$ na okulary, informacje u mnie w ostatniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie niestety odpuściłam, po próbie stwierdziłam, że jednak się poddaję ;-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako jedyna to zrobiłaś!!!! :D

    ja próbowałam i robiłam pare podejść i za każdym klapa. W końcu zdecydowałam przejrzeć moje płytki i łala ale też wyszło daremnie :D

    wzór był mega ciężki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.