Obserwatorzy

piątek, 21 marca 2014

Paznokciowy Klub - ikat nails

Cześć dziewczyny i chłopaki :)

Jeśli tacy tu zaglądają :)
Mamy pierwszy dzień wiosny, pogoda nas dzisiaj nie zawiodła. U mnie cały dzień świeciło piękne słońce, mało tego u mnie na wsi zawitały dzisiaj bociany więc wiosna i ciepełko już nie może powiedzieć nie :D
Ale ale zaczęłam od pogody a tu trzeba Wam pokazać kolejne zdobienie w Paznokciowym Klubie, które na dodatek sama wybierałam :) Mój wybór padł na ikat nails, czyli zdobienie jakie sama chciałam zrobić na paznokciach już od dłuuużższego czasu. :)

Wystarczy tego gadania, zobaczcie co mi wyszło :)








I lakiery jakich użyłam 



I jak Wam się podoba? :)

Buziaki :*
Justyna

6 komentarzy:

  1. Hehe super i do tego pewnie znowu jestes pierwsza :p

    Ja niestety wciaz na 14 do pracy i dopiero jutro mam wolne i mam nadzieje, ze cos mi sie uda, a ze wczoraj przyszly mi pedzelki to bede mogla je wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, że nie :P Już widziałam pracę jednej dziewczyny :P

      Usuń
  2. ładnie :P dawno nie miałam podobnego wzorku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne kolorki wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygladaja Twoje paznokcie. Wzor rewelacyjny, kolory wiosenne i promienne- wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. już długo się czaję by wykonać ten motyw ale jakoś nigdy mi nie po drodze, super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.