Obserwatorzy

czwartek, 27 marca 2014

Róż z kropeczkami

Witajcie :)

No to pobiłam swój własny rekord. Jak w poniedziałek zmazałam jedno takie zdobienie tak do dzisiaj mam na paznokciach tylko odżywkę... Sama nie wiem co się dzieje. Czasu akurat mi nie brakuje i na jakieś mało skomplikowane zdobienie mogłabym sobie pozwolić ale mnie się po prostu nie chce.... Nie dzieje się dobrze, mam nadzieję, że już niedługo wrócę do formy a na razie nam dla Was kolejne zdobienie robione już jakiś czas temu.
Jak wiecie lub nie wiecie uwielbiam kropeczki. Wykonanie ich jest banalnie proste a można wyczarować na paznokciach coś bardzo ładnego i przyjemnego dla oka. Tak też było z tym zdobieniem jakie zaraz zobaczycie :)









No to teraz mówcie jak Wam się podoba?
Lubicie kropki tak jak ja czy za nimi nie przepadacie?

Buziaki :*

Justyna

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.