Obserwatorzy

wtorek, 25 marca 2014

Piasek z dodatkiem

Hej, hej :D

Już chyba czwarty dzień zbieram się, żeby coś do Was napisać, ale jakoś zawsze coś mnie powstrzymuje.
Dzisiaj już wzięłam się w garść i pokażę Wam proste i robione na szybko zdobienie jakie gościło na moich paznokciach jakieś dwa tygodnie temu zanim moje paznokcie u prawej ręki miały nieprzyjemną przygodę z klamką od samochodu. Dlatego też możecie na blogu oglądać paznokcie lewej ręki.
Mając wtedy niewiele czasu na paznokcie szukałam lakieru który bardzo szybko schnie i tak mój wybór padł na jedyny piasek jaki posiadam ( wstyd :D ). No ale żeby nie było nudno dołożyłam jedną z moich czerwieni i trójkątne ozdoby. A jak wyszło takie połączenie? Zobaczcie same












I co sądzicie o takim połączeniu?

Pozdrawiam serdecznie :)
Justyna 

6 komentarzy:

  1. No i fajowo wyszło takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten niebieski! A calosc wyszla rewelacyjnie! Masz swietne pomysly moja droga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chociaż ja mam wrażenie, że ostatnio stawiam na prostotę i nic zbytnio skomplikowanego :D

      Usuń
  3. Połączenie ciekawe, ale kolor lakieru Ados bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem nietypowo ale nie brzydko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.