Obserwatorzy

środa, 27 listopada 2013

Projekt Marzenia - N jak Niebo Czy Niebieski?

Witajcie :)

Miałam spory problem co zmalować jeśli chodzi o tą literę. Wczoraj stwierdziłam że namaluje po prostu niebo. I właśnie z takim zamiarem zasiadłam do malowania paznokci. Znalazłam odpowiedni niebieski ale doszłam do wniosku że tak jedno kolorowo to będzie trochę nudno. Znalazłam drugi odcień niebieskiego i zrobiłam gradient. Mój początkowy pomysł polegał na zmalowaniu jeszcze chmurek i słoneczka, no ale skończyło się na samym niebiesko niebieskim gradiencie.
Powiem Wam, że unikałam do tej pory tej metody bo jak dla mnie za bardzo brudząca, ale zmieniłam zdanie. Czasami warto się trochę upaćkać, żeby uzyskać fajny efekt :) Przepraszam za niedoczyszczone skórki. Muszę nad tym jeszcze trochę popracować.





Buziaki:)
Justyna

8 komentarzy:

  1. bardzo ładnie to wyszło:)
    Jeżeli masz ochotę,to serdecznie zapraszam Cię na rozdanie mikołajkowo-świąteczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra się to prezentuje :) Szkoda że niebo nad nami nie chce być takie niebieskie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być niebo, a może to też być zimowy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. N jak niesamowicie :) kocham

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię niebieskości na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.