Obserwatorzy

wtorek, 5 listopada 2013

Weselne pazurki :)

Witajcie Kochani :)

Już jakiś czas temu obiecałam Wam pokazać weselne pazurki. Trochę się to przesunęło w czasie i dzisiaj przyszła na nie pora.
W roli głównej wystąpi dzisiaj french. To właśnie on z jakiegoś niewyjaśnionego powodu kojarzy mi się jako idealny na tego typu uroczystości.






Nie wiem czemu, ale jeśli chodzi o french  w moim wykonaniu nigdy nie jestem z niego do końca zadowolona.
A Wy co sądzicie?

Zapraszam również do polubienia bloga na fb


Buziaki :*

Justyna

6 komentarzy:

  1. French jest po prostu dobry na każdą okazję :) Ładnie Ci wyszedł :) ja bym zrezygnowała tylko z kwiatków bo dla mnie trochę wszystkiego za dużo ;) Co do tego, że nie jesteś do końa z frenchu zadowolona- próbowałaś wykonywać go sondą do zdobień? :) Może będzie Ci nią łatwiej doprowadzić go do perfekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znowu w trakcie malowania doszłam do wniosku, że wygląda troszeczkę "goło" dlatego dołożyłam te kwiatowe naklejki ;) A co do sondy nie próbowałam jeszcze tego, ale spróbuje :)

      Usuń
  2. ładnie i ten czerwony akcent jest świetny, paznokcie nie są nudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wykonanie :) Nie przejmuj się, też nigdy nie podoba mi się moje wykonanie frencha.. Zawsze 'u innych wygląda lepiej' tratatata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z frenchem też zawsze mam problem, ale chciałabym mieć taki "problemy" jak Ty, jeżeli tak Ci on wychodzi! Moim zdaniem nie przesadziłaś z ozdobami, też nie lubię takich gołych paznokci ;)
    Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, też lubię french i jakiś dodatek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.