Obserwatorzy

niedziela, 22 grudnia 2013

Śnieżne pazurki

Witajcie :)

Mam dzisiaj okropnego lenia, kompletnie nic mi się nie chce... Ale zmusiłam się, żeby obrobić trochę zdjęcia i pokazać Wam moje wczorajsze pazurki. Mam kilka pomysłów na świąteczne zdobienia ale nie mogłam się zdecydować który pomysł wykonać. Jak myślicie co mogłam zrobić? :) Otóż zrobiłam całkiem coś innego, czyli paznokcie wzorowane na zdobieniu Justine, które wczoraj oglądałam u niej na blogu :) Uwielbiam jej bloga i Was też zachęcam do niej zajrzeć :)
Wybaczcie mi też jeśli zauważycie jakieś nie doczyszczone skórki :)

Wystarczy tego gadania :) Zapraszam do oglądania :)













 I na koniec jeszcze gradient bez lakieru z drobinkami


I jak Wam się podoba? Bo my bardzo się polubiliśmy :)

No to na dzisiaj tyle:) Ja uciekam obejrzeć film " Narzeczony mimo woli ". Miłego wieczorku :)

Buziaki :)
Justyna

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.