Obserwatorzy

wtorek, 3 grudnia 2013

Marmurkowe Lemaxy

Witajcie :)

Trochę długo mi zeszło nad pokazaniem moich marmurków. Mimo, że już dawno miałam je na paznokciach zawsze coś innego miało pierwszeństwo :)
Ale dzisiaj już ostatecznie pokaże tak zachwalane w blogosferze marmurki.





Moja opinia o nich
Lakiery zamknięte są w 9ml buteleczkach. Mają wygodne płaskie pędzelki, wygodnie się nimi maluje. Jeśli chodzi o krycie to kryją przyzwoicie po dwóch warstwach, ale dla lepszego efektu przy dłuższych paznokciach trzecia nie zaszkodzi. Schną bardzo szybko. Cena w zestawie to ok.11 zł.

Wielka szkoda, że lakiery nie są numerowane albo nie mają nazw. Łatwiej byłoby je rozróżniać :)







I jeszcze kilka zdjęć jak prezentują się na paznokciach





W skrócie:
Kolor: odcienie różu, bieli, beżu i żółci z drobinkami
Pojemność:  9 ml
Cena: 11 zł w zestawie
Krycie: 2 - 3warstwy
Czas schnięcia: określę na 5
Trwałość: 2-3 dni


Co sądzicie o tych pastelowych cukiereczkach?

Buziaki :)

P.S. Dziękuję Wam za wczorajsze życzenia :)

Justyna

9 komentarzy:

  1. najładniejszy jest różowy, nie mam marmurków jeszcze w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie posiadam jeszcze marmurków będę musiała uzupełnić swoją kolekcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczny zestaw marmurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! na małym paluszku najbardziej mi się podoba :)
    w końcu muszę je zamówić, bo chyba ich nigdzie w sklepie nie znajdę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie i każdy z osobna♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ten na kciuku jest świetny, wogóle podobaja mi sie te lakierki fajny dają efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten efekt jaki dają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne kolorki :) uwielbiam te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.