Obserwatorzy

środa, 4 grudnia 2013

TAG - Kierowcą być :)

 Witajcie :)

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten tag na jakimś blogu wiedziałam, że będę chciała napisać coś takiego u siebie :) I tak oto o godzinie 16.01 zaczynam go pisać :) Zobaczymy ile czasu mi to zajmie :)





1. Za którym razem zdałaś/eś prawo jazdy?

Prawo jazdy zdałam za trzecim razem. Za pierwszym podejściem zapomniałam włączyć kierunkowskazu przy zawracaniu na trzy. Za drugim razem pan twierdził, że wymusiłam pierwszeństwo. Teraz już wiem, że nic takiego nie zrobiłam bo w tamtym momencie nie widziałam samochodu który wyjeżdżał z drogi pod górkę ( Pan był tak nie miły, że nie na tym to na czymś innym i tak by mnie oblał ). A za trzecim razem pierwszy raz zdarzyło mi się powtórzyć plac. Kiedy robiłam to po raz drugi stwierdziłam, że już oblałam, ale udało wyjechałam na miasto i zdałam :) :)

2. Ile lat masz już prawo jazdy?

 W tym roku minął 6 rok :)
 
3. Jakie kategorie prawa jazdy posiadasz?

B. Chociaż marzy mi się zrobienie jakiejś większej kategorii :) Kto wie może marzenia faktycznie się spełniają

4. Jakim samochodem odbyłaś/eś swoją pierwszą samodzielną jazdę?

Była to Skoda 105 s.

5. Za co dostałeś/aś pierwszy mandat?

Jeszcze nie dostałam mandatu.

6. Twój ulubiony zapach do samochodu.

Nie mam swojego ulubionego zapachu.

7. Jaki rodzaj muzyki słuchasz jeżdżąc autem?


Zwyczajowo radia albo tej której słucham wszędzie.

8. Co jest dla ciebie "Must Have" w twoim aucie?

Dobry sprzęt grający :) I będzie idealnie :)

9. Jak często sprzątasz swoje auto?

Zawsze wtedy, kiedy wymaga tego potrzeba. Zwyczajowo raz w tygodniu, ale zdarza się, że raz w miesiącu. No ale wtedy jeżdżę brudnym :)

10. Jaka była twoja najdalsza podróż samochodem jako kierowca?

Nie była ona aż tak długa. Maksymalnie do 100 km.

11. Czy zdarzyło ci się kiedyś złapać gumę i zmieniać przebitą oponę?

Złapać gumę to jeszcze nie. Mnie spotkała gorsza przygoda. Odpadło mi koło,  ale nic złego się nie stało. Wszystko szczęśliwie się skończyło.

12. Mapa papierowa czy nawigacja?

Papierowa. Z nawigacją nie miałam jeszcze do czynienia.

13. Czy lubisz podróżować jako pasażer?

Nie :) Ale kiedy trzeba to trzeba :)

14. Preferujesz spokojna czy szybką jazdę autem?

I taką i taką. Raczej dostosowuję prędkość do znaków. Ale lubię jeździć szybko :)

15. Czy zawsze zwracasz uwagę na znaki?

Jeśli jadę po nieznanej trasie - zawsze zwracam uwagę na znaki.
Zapominam o nich jeżdżę w znajomych terenach.

16. Co najbardziej denerwuje cie u innych kierowców?

Bezmyślność. Ostatnio stojąc na parkingu pan tak mnie zablokował, że nie mogłam wyjechać. Spędziłam ponad godzinę czekając, aż wróci.

17. Jaką porą roku najbardziej lubisz jeździć autem i dlaczego?

Jeździłam w każdej porze, ale jednak latem zdecydowanie najlepiej się jeździ. Dlaczego? No wiadomo, zmrok nie zapada tak szybko. A jazda po ciemku zwłaszcza w nieznanych okolicach czasami naprawdę jest trudna.

18. Jazda w dzień, czy w nocy?

Wiadomo, że jazda w dzień. Chociaż z nocą też nie ma problemu.

19. W czasie upału otwarta szyba czy klimatyzacja?

Otwarta szyba :)

20. Jaki jest twój wymarzony samochód?

Moim marzeniem jest Audi. Nie mam do końca wybranego modelu, ale marzy mi się taki maksymalnie wypasiony :) Skórzane siedzenia, szyberdach, elektryczne szyby - lusterka, nawigacja, aluminiowe felgi,  rewelacyjny sprzęt grający, mogą być też przyciemniane szyby i koniecznie musi być ciemny. Granatowy albo czarny :)


Zdjęcia zaczerpnięte z google.pl

Godzina 17.01 skończone :) I jeszcze z małą przerwą w trakcie :) Chyba nie poszło najgorzej :)
Mam nadzieję, że udało Wam się dotrwać do końca :) 

Może macie ochotę się przyłączyć do tego tagu :) Zapraszam :)

Buziaki :)
Justyna

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag :-) Nie mam prawka, póki co mnie do tego nie ciągnie, może kiedyś się przełamię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zainteresował Twój tag i przeczytałam calutki :) super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.