Obserwatorzy

niedziela, 15 grudnia 2013

Choinka - pierwsze podejcie

Witajcie :)

Jak wiecie albo i nie :) uwielbiam świąteczne zdobienia. Do takiego wniosku doszłam oglądając je na różnych blogach. Ostatnio oglądałam też tutoriale choinek i jeden z nich wczoraj starałam się odwzorować na swoich paznokciach. Jak wyszło zaraz ocenicie sami :)




 A korzystałam z tego tutorialu
 

 Niby sprawa wydaje się całkiem prosta, ale nic nie jest do końca takie proste jak się wydaje :)
Jedna moja choinka jest taka jakaś chuda, a druga trochę straciła kształt po odklejeniu taśmy. 
No ale w sumie nie ma co narzekać, mogło wyjść gorzej ( ach ta moja wrodzona skromność ) :)





To na pewno nie moja ostatnia choinka w tym przedświątecznym szaleństwie :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)

Justyna

8 komentarzy:

  1. Super wyszło!!
    Brakuje mi jedynie jakichś ozdóbek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bardzo fajny !Gwiazdka na czubku choinki wyglądałaby fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy mani :) uwielbiam motywy świąteczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest!
    Wydaje się proste, a z doświadczenia wiem, że na pewno pracochłonne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam zamiar spróbować zrobić ten wzorek. Fakt wydaję się proste, ale zobaczę w praktyce :)
    Tobie wyszły całkiem ładne jak na pierwszą próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chuda choinka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie:) też kiedyś próbowałam z taśmą ale właśnie po odklejeniu się rozmazywało i zrezygnowałam :) jeszcze sama nie wiem jak zrobię w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci wyszło, ja też będę próbowała w tym tyg :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.