Obserwatorzy

wtorek, 1 października 2013

Podsumowanie września

Witajcie :)

W zeszłym miesiącu postanowiłam robić comiesięczne podsumowania. I przyszła pora na kolejne.

We wrześniu napisałam 15 notek. Było podsumowanie sierpnia, trochę o wakacyjnych zakupach, wygrana w rozdaniu, podsumowanie projektu wieczorynka, recenzja mojego jedynego piaska i trochę zdobień zarówno projektowych jak i poza :)


Klikając w zdjęcia przeniesiecie się do odpowiedniego posta :)













Macie swojego ulubieńca? Mnie kilka z nich dobrze nosiło się przez kilka dni a inne znikały już następnego dnia.
Wrzesień ogólnie był miesiącem w którym częściej malowałam paznokcie bo jak jeszcze kilka, których jeszcze nie zdążyłam pokazać. Mam nadzieje, że październik również nie będzie gorszy :)
Zapraszam również do polubienia bloga na facebooku  :D

Justyna

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.