Obserwatorzy

piątek, 25 października 2013

Projekt Marzenia czyli r jak róże?

Witajcie :)


Dziś mam dla Was kolejne zdobienie w Projekcie Marzenia, ale będzie to literka R. Postanowiłam przeskoczyć jeden tydzień, żeby nie robić sobie większych zaległości. Ale obiecuję jak najszybciej odrobić zaległość :)

W tym tygodniu postawiłam na róże. Hmm, różane zdobienia bardzo mi się podobają i zastanawiam się czemu tak rzadko się u mnie pojawiają. Ale teraz na pewno częściej będą u mnie gościć :)
A teraz zapraszam do oglądania róż w moim wykonaniu. Bazą do tego zdobienia jest 7Blue Lake od Wibo.
Zupełnie zapomniałam, że go mam w swoim posiadaniu a ma on tak piękny kolor.







Paznokcie pomalowałam we wtorek i mam je do dzisiaj w stanie prawie idealnym.

I jak Wam się podobają?

Pozdrawiam :)
Justyna

5 komentarzy:

  1. Ładny odcień niebieskiego :) Dla mnie trochę za dużo zdobień- jeden palec by mi wystarczył ;) Ale u Ciebie wygląda to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajowo tak właśnie robię, ale tym razem chciałam na wszystkich :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne!
    Ja za to bardzo lubię mieć wszystkie paznokcie takie same, więc to zdobienie jest dla mnie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, wyglądają bardzo subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.