Obserwatorzy

piątek, 11 października 2013

Projekt Marzenia czyli M jak mix?

Witajcie :)


W tym tygodniu rozpoczął się Projekt Marzenia organizowany przez Asię z bloga http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com/.



Jak widać każdy tydzień reprezentuje literka ze słowa MARZENIA.
M? Pierwsze co przychodzi mi na myśl to miłość, motyle a może mix :)
I właśnie taki oto mój chyba pierwszy opublikowany na blogu chcę Wam pokazać :)






I co sądzicie?
Pozdrawiam Was i uciekam malować paznokcie na jutrzejsze wesele, a mam ich do zmalowania sobie i dwóm siostrom. Także mam co robić a wieczór strasznie krótki :)

Justyna 

5 komentarzy:

  1. szkoda ze nigdy sie tak nie naucze alowac :/ Zapraszam Cię też na rozdanie 15 wosków + kominka ;D wystarczy dodać komentarz konkursowy http://lllilian.blogspot.com/2013/10/rozdanie-woskow-yankee-candle-15-woskow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.