Obserwatorzy

sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajkowe zdobienie - Zbiorowe Malowanie 2

Witajcie ;)

Dziś będzie mikołajkowe zdobienie, które jest przy okazji kolejnym mani w Zbiorowym Malowaniu. Inspirację do tego zdobienia poniekąd czerpałam z tego obrazka


No to zapraszam do obejrzenia tego co tam zmalowałam ;)











I jak Wam się podoba? No i pytanie które powinno paść na samym początku. Co dostałyście od Mikołaja? Ja jeszcze nic, ale udało mi się wygrać w konkursie na fb i pewnie już niedługo moja kolekcję zasili pierwszy lakier Orly ;) Jupi :D Banan na twarzy od samego rana :) Taka mała rzecz a tyle radości. No to teraz pochwalcie się Waszymi prezentami :D

Buziaki :*

Justyna

8 komentarzy:

  1. Świąteczne i nastrojowe :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne :) mi się udało wygrać rozdanie, taki niespodziewany prezent Mikołajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej!

    Piekny ten turkus i cale zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Ja też jestem nim oczarowana, chociaż wydaje mi się, że w rzeczywistości jest on bardziej miętowy niz turkusowy ;)

      Usuń
  4. Super :) Bardzo lubie biały lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.