Obserwatorzy

sobota, 27 grudnia 2014

Zimowy Projekt i Zbiorowe Malowanie - Wesołych Świąt ( chociaż już po świętach )

Witajcie :)

I już po świętach. Jak Wam one upłynęły? U mnie całkiem spokojnie w rodzinnej atmosferze. Można powiedzieć, że podczas świąt zbierałam siły na sylwestra, bo upłynęły mi one raczej na słodkim lenistwie, ale bez przejedzenia :)

W tym tygodniu znowu byłam zmuszona połączyć dwa projektowe zdobienia w jedno. Poszłam trochę na łatwiznę i nic skomplikowanego nie powstało. Można powiedzieć, że inspiracją do tego zdobienia był ten obrazek : 


Zapraszam do oglądania :)








I jak Wam się podoba? :)
Buziaki :*
Justyna

13 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.