Obserwatorzy

wtorek, 2 grudnia 2014

Zimowy Projekt - Niech pada śnieg

Witajcie dziewczyny :)

Niech mnie któraś zmobilizuje, bo siedzę tu jakiś czas i totalnie nie mam weny, żeby cokolwiek napisać. Ehh, ta zima chyba źle na mnie wpływa i totalnie odniechciewa mi się się wszystkiego.

Dziś chciałam Wam pokazać zdobienie jakie dzisiaj wieczorem zmalowałam z myślą o Zimowym Projekcie organizowanym przez Asiulcową. Więcej informacji o projekcie znajdziecie tutaj <klik>


Pierwszy tydzień - Niech pada śnieg u mnie na paznokciach prezentuje się tak :)











I jak Wam się podoba? :) Mnie się wydaje, że trochę mi ten śnieg na te paznokcie posypał ;)

Buziaki :*
I do następnego :D
Justyna

9 komentarzy:

  1. ciekawa interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny projekt i ciekawe pazurki :) Zastanawiam sie nad wzięciem udziału bo bardzo mi się tematy podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ;-)mi się podoba bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej chce dolaczyc do zabawy ale teraz mam hybrydy wiec chyba niebardzo. Ładnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Zawsze możesz hybrydy ściągnąć ;)

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana przeze mnie w Liebster Blog Award, http://asiulcowaa.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html. Zapraszam do zabawy! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.