Obserwatorzy

piątek, 18 października 2013

Trochę informacji i ostatnie wygrane

Witajcie :)

Trochę mnie tu nie było. W sobotę wesele, w niedzielę nie miałam na nic siły a w tygodniu sporo pracy i nazbierało mi się sporo zaległości. Postaram się je jak najszybciej nadrobić, ale nie wiem czy dam radę wyrobić się ze wszystkim zanim udam się do szpitala w przyszłą niedzielę. Więc organizatorki projektów w których biorę udział bardzo przepraszam za poślizg w zdobieniach. Na pewno je nadrobię :)
A przecież mam jeszcze do pokazania weselne pazurki :D Także przynajmniej na początku mojego 6 tygodniowego siedzenia z nogą w gipsie będę miałam co robić.

Dziś też nie będzie żadnego zdobienia, tylko to co udało mi się wygrać u Tamit24  :)

Jak dla mnie same wspaniałości. Już zaczęłam ćwiczyć ze stemplami, chociaż na razie na kartce :)

A tak przy okazji zapytam Was dziewczyny. Macie do polecenia jakiś fajny zestaw cienkich pędzelków w przyzwoitej cenie? W swoim zestawie mam tylko jeden cienki pędzelek a czasami i on wydaje się za gruby. Także będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi :)


6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! ;) Też brałam w nim udział. Stempelki mi się już znudziły ;D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) ja swoje cienkie pędzelki mam z chin (czyt. bornprettystore.com) oraz allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja poluję na stempelki ale w jakieś w niskiej cenie ;) w planach mam odwiedzenie chińskiego centrum, może tam mi się uda coś dorwać :) A póki co, ciekawa jestem Twoich zdobień z elementami wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.