Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

Nowości nowości nowości...

Witajcie ponownie :)

Dzisiaj chciałam pokazać moje nowe nabytki zarówno zakupione jak i te wygrane :)
Dawno niczego takiego nie pokazywałam na niektóre rzeczy są już ze mną trochę ale nigdy nie mogłam się zebrać i zrobić im zdjęć ale wczoraj w końcu zrobiłam i dzisiaj będę się nimi chwalić :)


Na początek moje lakierowe zakupy :)




Te ostatnie zakupione przez moją siostrę więc tym bardziej szczególne :)

Następna w kolejności jest maska do włosów L'biotica z konkursu Czapki z głów. Udało mi się dostać do szczęśliwej 200, która otrzymała te maski.


Słyszałam dużo dobrego o nich zobaczymy jak się sprawi ta maska u mnie.

Kolejny jest zestaw od Fa Polska. Udało mi się zostać jedną z 500 testerek, które otrzymały ten wspaniały zestaw. Akcja była organizowana na stronie Fa na fb.



Zestaw naprawdę wspaniały :)

Ale to nie jeszcze nie koniec :)
Jako ostatnią zostawiłam sobie świeżynkę, która tylko czeka na użycie. Mówię tu o wygranej w urodzinowym konkursie u Amethyst

  

Szczególnie cieszę się z farby , której odcień mogłam wybrać sama. Teraz tylko trzeba sprawdzić jak wyjdzie u mnie na włosach :)


To by było na tyle :)
Życzę udanej niedzieli :)

Pozdrawiam Justyna :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.