Obserwatorzy

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zaproszenie do projektu i rozdania

Witajcie :)

Dziś będzie kilka informacji.
Chciałabym Was zaprosić do Projektu Wieczorynka organizowanego przez Monikę z bloga http://mymixoflife.blogspot.com/


Temat wieczorynki, jak dla mnie bardzo ciekawy. Większość to bajki mojego dzieciństwa, które bardzo lubiłam. Prawdą jest, że poszczególne tygodnie są dużym wyzwaniem, ale co mi tam. Zdecydowałam się wziąć jednak udział i zapraszam również Was.

A teraz pora na urodzinowe rozdanie u tej samej blogerki.


Rozdanie trwa do 20.07 a do wygrania są bardzo ciekawe nagrody. Więcej informacji tutaj < klik >.
Również zapraszam :)

To tyle na dzisiaj.
Pozdrawiam, Justyna :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.