Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Projekt Trendy - Tydzień 6 - Neopastele

Cześć :)

Dzisiaj będzie kolejny tydzień Projektu Trendy - już szósty. Jak ten czas szybko leci. Jeszcze tylko jedno zdobienie i projekt dobiegnie końca. Ale do rzeczy, bo przecież dzisiaj mają być neopastele. Niestety w swojej kolekcji posiadam tylko jeden lakier, który mógł by uchodzić za neonowy, więc wyboru nie miałam zbyt wielkiego. Ale może to i lepiej :) Mniejszy problem na co się zdecydować.
Ten neonik jest ma rzeczywistości trochę mocniejszy kolor niż to widać na zdjęciach, chociaż tak nie odbiegają od rzeczywistości jak oglądałam zdjęcia na aparacie.












I co sądzicie o mojej noenowej panterce ? :)

 Reszta prac do obejrzenia < tutaj >. Zapraszam :)

Pozdrawiam Justyna :)

5 komentarzy:

  1. Twoja neonowa panterka wygląda bardzo interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniej równe "obróżki" ciapek panterzych i byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie :)
    Ja ciągle za panterkę nie mogę się zabrać, a tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.