Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

Golden Rose Rich Color # 36

Witajcie :)

Dziś chciałabym pokazać kolejny lakier z moich nowości, który wczoraj zagościł na moich paznokciach.
Będzie to Golden Rose Rich Color o numerku 36.

Miało na nim powstać zdobienie do Owocowego Projektu, ale tak mi się spodobał samodzielnie, że zostawiłam go na razie samodzielnie :)






Kolor: jasna zieleń
Pojemność:  10,5 ml
Cena: ok. 6 zł
Krycie: 2 warstwy
Czas schnięcia: dość szybko
Trwałość: bliżej nieokreślona


Lakier ma kolor jasnej zieleni ( przynajmniej nic innego nie przychodzi mi w tej chwili do głowy ). Kolor wygląda naprawdę bardzo ciekawie i mnie bardzo przypadł do gustu. Lakier nie jest zbyt rzadki ani zbyt gęsty. Bardzo fajnie rozprowadza się na płytce i dwie warstwy wystarczą do dobrego krycia. Chociaż uważam, że jedna warstwa też dobrze wygląda. Chodzi mi tu o kolor, który przy drugiej staje się ciemniejszy. Schnie dość szybko. Buteleczka ma prostokątny kształt o pojemności 10,5 ml. Pędzelek jest półokrągły i aplikacja nim jest bardzo przyjemna.

Poniżej zdjęcie z jedną warstwą, chociaż słabo wyraźne. Pozostałe już z dwoma.






To dziś na tyle :)

Pozdrawiam, Justyna :)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.