Obserwatorzy

niedziela, 16 czerwca 2013

Zakupowe szaleństwo + paczka od Face & Look

Witajcie :)

Dziś będą znowu moje zakupy. Ja to już tak mam, że jak nic nie kupuje to dłuższy czas a później nadrabiam zaległości.

Na początek coś co lubię najbardziej czyli lakiery do paznokci :)


Żałuję tylko że nie posiadam jakiegoś próbnika, żeby móc pokazać jak wyglądają poszczególne kolory.

 


 I paczuszka od Face & Look. A w niej:


Dwa czasopisma i kilka ulotek,


I produkty:
  - ochronny krem do twarzy Dax Sun
- aktywny żel-peeling  Under Twenty
- kremowy żel do mycia Under Twenty
- baza wygładzająco rozświetlająca Cashmere
 - tester błyszczyka air flow Bell
 - cień do powiek Ingrid
 - lakier do paznokci Bell


 I sporo próbek.


 I na koniec:
- kolejne opakowanie mojej ulubionej odżywki
- make up kryjący ze Soraya
- i co dla skóry włosów i paznokci


I to na tyle na dzisiaj.
Życzę słonecznej niedzieli :)
Pozdrawiam, Justyna :)

6 komentarzy:

  1. a malowałaś tymi lakierami od ingrid? u mnie była recenzja, piękny kolor ale lakier woda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jeszcze nie. Zakupiłam je a dopiero później przeczytałam recenzję u Ciebie :)

      Usuń
  2. Ile lakierów! <3
    Kolory iście wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne lakierki :D pokazuj na pazurkach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Golden Rose wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.