Obserwatorzy

sobota, 1 czerwca 2013

1 Czerwca - Paznokciowy Dzień Skittles

Witajcie :)

Dzisiaj na blogach pełno kolorowego mani, a to wszystko z okazji Dnia Dziecka i Paznokciowego Dnia Skittles.




Bardzo podobają mi się takie mani, wię i ja poświęciłam kilka minut i pomalowałam każdy paznokieć na inny kolor. A co z tego wyszło zobaczcie sami :)






 
Na kciuku wylądował bardzo podobny kolorystycznie jak na małym palcu dlatego pokazałam go tylko na jednym zdjęciu. I przepraszam za niedociągnięcie na małym palcu ale musiałam gdzieś dotknąć niechcący.


A teraz lakiery których użyłam:
1. Golden Rose nr 245
2. Golden Rose nr 242
3. Golden Rose nr 236
4. Dor nail colour ale numerka nie dojrzałam
5. Lm nr 99 


Dzień się jeszcze nie skończył więc można podobnie jak ja dołączyć do akcji. Zapraszam :)

Pozdrawiam Justyna :)

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.