Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

Czarno - pomarańczowy duet

Witajcie :)

W ostatnim czasie na moich pazurkach goszczą proste i mało skomplikowane wzory. I podobny będzie dzisiaj :) Połączenie tych kolorów powstało dzięki pewnemu Panu, który zapytany jaki kolor ma być dzisiaj stwierdził, że złoto - czarny ( właściwie miał być żółty ale ja źle przeczytałam :) ). Ale jak się okazało mój złoty nie nadaje się już do użytku, więc użyłam lakieru z blogerskiej kolekcji Wibo Gel Like - Electric Orange i ponownie czarnego z Lm a miejsce i połączenia srebrnym Art Linerem również z Wibo. Myślałam żeby dodać coś jeszcze po czarnej stronie, ale w końcu zostawiłam tak.
Znowu sporo zdjęć ale jakoś nie mogłam się zdecydować :)















Pozdrawiam serdecznie Justyna :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.