Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

Projekt Trendy - Tydzień 3 - Geometria

Witajcie :)

Dzisiaj będzie trzeci już tydzień Projektu Trendy. Jak ten czas szybko leci, projekt dopiero się zaczął a tu już prawie połowa za nami. Tym razem będzie trochę matematycznie ale nie będziemy liczyć :) Geometria - w szkole średnio ją lubiłam, ale na paznokciach mogę ja malować :) Zasiadając do malowania myślałam o czymś zupełnie innym a zupełnie coś innego powstało :) Więc w najbliższym czasie na pewno coś geometrycznego powstanie, żeby pomysł nie uciekł.
A dzisiejsze zdobienie wygląda tak... :) Znowu sporo zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować :)














I co sądzicie o mojej geometrii ? :)

Prace pozostałych dziewczyn tutaj < klik >

Pozdrawiam Justyna :)

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.