Obserwatorzy

sobota, 4 maja 2013

Podsumowanie Projektu Hobby

Cześć :)

Dzisiaj nadszedł czas na podsumowanie pierwszego projektu w jakim miałam przyjemność brać udział, czyli Projektu Hobby. Te siedem tygodni zleciały niesamowicie szybko. Bardzo dziękuję Justine za fajną zabawę, w której mogłam wziąć udział.
A teraz pora na skrót wszystkich zdobień.

 

2  






 2










 Ja raczej nie mam faworyta. Ciężko mi się zdecydować które najlepsze. A Waszym zdaniem które najlepsze? :)

Pozdrawiam Justyna :)

3 komentarze:

  1. najlepsze wg mnie to "Igła z nitką" i "Nemo" <33 gratulacje za wytrwałość bo tematyka wcale prosta nie była :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne !:)

    No właśnie, brawa za cierpliwość ! :))


    Świetny blog!
    Oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.