Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2013

Projekt Hobby - Tydzień 4 - Koronka

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam Was na kolejne zdobienie do Projektu Trendy. To już czwarty tydzień. Jak ten czas szybko leci. Tym razem będzie to koronka. Moje doświadczenie z tego typu zdobieniami jest nie wielkie, więc wybaczcie wszelkie niedociągnięcia :) Zaczynając malować kompletnie nie miałam pomysłu co zrobić, po prostu dokładałam kolejne kropeczki, kreseczki i tak powstała moja koronka.

Nie będę dłużej pisać tylko pokaże Wam moją dzisiejszą koronkę:










I co sądzicie o mojej propozycji? 


Jeśli macie ochotę zobaczyć prace pozostałych uczestniczek projektu zapraszam na bloga organizatorki:<klik> . Naprawdę warto, bo wszystkie prace są fantastyczne :)

Życzę Wam udanej niedzieli. Mam nadzieję, że wszędzie tak pięknie świeci słoneczko jak u mnie. Zostawiam Was z moją koronką a sama uciekam na jakis mały spacer.

Pozdrawiam Justyna :)

5 komentarzy:

  1. Pomysłowo zmalowałaś tą koronkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło bardzo przyjemnie dla oka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo misternie wykonane,śliczne :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne jest to zdobienie, chociaż może bardziej przypomina mi jakiś zimowy wzór ciepłego swetra niż koronkę, ale pomysł przedni a kolory dobrze dobrane, podoba mi si:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.