Obserwatorzy

piątek, 24 maja 2013

Proste prostopadłe :)

Witajcie :)

Dzisiaj będzie bardzo proste zdobienie, które zmalowałam bo nie miałam czasu na nic więcej. Bazą do zdobienia jest blogerski lakier WIBO, który mimo, że posiadam już jakiś czas użyłam dopiero pierwszy raz i czarny lakier Lm zakupiony w chińskim sklepie całkiem przypadkiem. Bardzo polubiłam i już planuję kupno następnej buteleczki, gdyż ta sie już kończy.









Życzę miłego wieczorku i udanego weekendu, bo dziś juz piątek :)

Pozdrawiam, Justyna :)

2 komentarze:

  1. proste ale fajne :) śliczny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, na początku dzięki, że do mnie wpadłaś :)
    Zdobienie efektowne, ale nie takie całkiem proste- mi nigdy nie udało się namalować dokładnie prostej, w miarę jednolitej linii na paznokciu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.