Obserwatorzy

niedziela, 24 listopada 2013

Paznokciowy klub - Kropki

Witajcie Kochane :)

Dziś mam dla Was kolejne zdobienie w naszym Paznokciowym klubie :)



Jak wiecie lub też nie uwielbiam kropki pod każdą postacią. Chociaż w tym tygodniu głosowałam na zupełnie inne zdobienie to cieszę się, że jednak wygrały właśnie one.

Tak wyglądało zdobienie na którym się wzorowałyśmy:



 Zapraszam do oglądania zdjęć których jest całkiem sporo :)










 I na koniec lakiery których użyłam



Jak Wam się podoba? Mnie ta kolorowa wersja bardzo przypadła do gustu :) Mega podniesienie na duchu w ten deszczowy dzień :)

I to na tyle dzisiaj :)

Buziaki:*
Justyna

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.