Obserwatorzy

poniedziałek, 11 listopada 2013

Projekt Marzenia - A jak Anglia?

Witajcie :)

Pora na kolejne zdobienie w Projekcie Marzenia. Tym razem pora na literkę A. Tak, tak wiem ona była juz dawno, ale wtedy ją przeskoczyłam więc najwyższa pora ją nadrobić.
Postawiłam na Anglię a bardziej dokładnie na jej flagę. Za granicą nigdy nie byłam więc czemu nie marzyć żeby pojechać właśnie tam :)

Bazą mani jest Dor nail colour o numerku 5/2, który pokazywałam Wam < tutaj >. A flagę zrobiłam farbkami akrylowymi, które ostatnio odmawiają współpracy ze mną i nie jestem do końca zadowolona z efektów.






Zapraszam również do polubienia bloga na fb :)



Buziaki:*

Justyna

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa interpretacja "A"!
    Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Może spróbuj troszeczkę rozrzedzić farbki wodą, czasem pare kropel przywracają zdolność współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie chociaż nie przepadam za tym motywem i fascynacją flagami hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ukochany motyw na paznokcie, ale tutaj farbka zepsuła cały efekt. Następnym razem użyj lakierów. Linie całkiem proste Ci wychodzą i gdyby nie ta nieszczęsna farbka było by fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten motyw, choć jeszcze nigdy nie miałam okazji go zmalować.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wzorek :) Naprawdę fajnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję Twojego bloga :)
    Bardzo mnie inspirujesz!
    A ta propozycja MEGA!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.