Obserwatorzy

środa, 6 listopada 2013

Paczki, paczuszki...

Witajcie :)

Dzisiaj pomimo ponurej aury za oknem na mojej twarzy zagościł uśmiech. A to wszystko za sprawą pewnego pana, który odwiedził mnie z pewną paczuszką :) Na początku byłam zaskoczona o co chodzi bo pan ani nie był listonoszem, ani nie wyglądał na kuriera :) Zastanawiało mnie co on takiego dla mnie ma i z niecierpliwością zaraz musiałam ją otworzyć.
Jesteście ciekawi co to takiego?



Zdecydowałam się wreszcie zamówić marmurkowe Lemaxy. Nie mogłam ich nigdzie znaleźć stacjonarnie więc poszukałam ich na Allegro. Do zamówienia dołożyłam jeszcze kilka drobiazgów :)
W tym kolejny zestaw lakierów w perłowych odcieniach. I tak jeszcze do kolekcji biały lakier bo mój już nie nadaje się do użytku.


A tu pozostałe dodatki: biała kredka, baza, korektor i pomadka.


A tu taki dodatek do zamówienia: kredka i korektor



Wszyscy mają marmurkowe Lemaxy, mam i ja :D

Pozdrawiam serdecznie :)

Justyna 

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ci tych marmurków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo lakierów, jeszcze żadnego marmurka nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne lakiery, pokaż koniecznie na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku jejku jakie cudowne! Ja chyba też przestanę ich szukać po sklepach, tylko po prostu zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo! <3 Ukradłabym Ci te marmurki, oj ukradła! Ostatnio szukałam ich na allegro, ale nie mogłam znaleźć, a śnią mi się te lakiery po nocach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam! Już niedługo będę je miała u siebie :D Merci :*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.