Obserwatorzy

piątek, 8 listopada 2013

Weselne pazurki cz.2

Witajcie :)

No to mamy początek dłuższego weekendu! Chociaż jutro czeka mnie jeszcze trochę pracy ale za to potem dwa dni odpoczynku :) Oj tak! Już się cieszę na myśl o słodkim lenistwie :)

Dzisiaj miałam w planach pokazanie zupełnie czegoś innego, ale mam problem zrzuceniem zdjęć z aparatu.
Tak więc ciąg dalszy weselnych paznokci :)

Tutaj paznokcie mojej średniej siostry. Tak jak u mnie postawiłyśmy na french, zresztą bardzo podobny do mojego tylko w innej kolorystyce.






I na koniec paznokietki mojej najmłodszej siostry, bo przecież małe czyt. krótkie też musi być piękne :)





Dziś to na tyle :) Mam nadzieję, że do jutra dogadam się z moim aparatem :)


Zapraszam również do polubienia bloga na facebooku :)



Buziaki:*

Justyna

7 komentarzy:

  1. Poszłabym na jakieś weselisko :D
    W sobotę malowałam paznokietki kilkuletniej siostrzenicy -zdecydowania wolę malować większą płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, złote dodatki pasują do frencha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, na wesele też bym z chęcią poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te paznokcie :)
    Bardzo ładnie zmieniają zwykłego frencza w coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta opcja ze złotem podoba mi się dużo bardziej! Tylko tych kwiatków jak dla mnie za dużo, zostawiłabym je tylko na 1-2 paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.