Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

Projekt Wieczorynka - Wilk i zając

Witajcie :)

Dziś kontynuacja wieczorynkowej serii :) Pora już akurat trochę po wieczorynkowa, ale bajek nigdy za dużo :)
Wilk i zając - prawdę powiedziawszy nie wiele mówi mi ten tytuł bajki, nie przypominam nawet sobie żebym w dzieciństwie ją oglądała. No ale od czego mamy wujka google :) Trochę przejrzanych grafik i można coś zmalować :)







Jeśli ja miałabym ocenić to zdobienie powiedziałabym, że zając nie wyszedł najgorzej ale wilk to istna karykatura, ale niestety nie miałam już czasu, żeby zrobić do lepiej.
Na wskazującym widać efekt dotknięcia mokrym lakierem o inny paznokieć. Wybaczcie tą skazę :)

A prac pozostałych uczestniczek projektu szukajcie < tutaj >.

Pozdrawiam serdecznie, Justyna :)

8 komentarzy:

  1. Heh no wilk faktycznie troszkę karykaturalny, ale zając , jak i zresztą całość, naprawdę bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zajączek jest przesłodki :) *;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam -wilk -nie karykatura, lecz jego fotka z młodości zapewne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyło super


    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło :) Zawsze uwielbiałam tą bajkę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.