Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

Maluj z KOKietką - brokat

Witajcie :)

Dziś będzie kolejne zdobienie do projektu Maluj z KOKietką. Tym razem brokat. Całkiem przypadkiem przeskoczyłam jeden tydzień i uświadomiłam sobie to dopiero jak zaczęłam pisać notkę.

Moje zdobienie brokatowe jest bardzo skromne, ale tym razem nie przychodziło mi do głowy nic innego, a przecież pomalowanie jednolicie paznokci nie wchodziło w grę. Dobór kolorów nie przypadkowy. Już od jakiegoś czasu chodziła za mną róż na paznokciach, i nadarzyła się okazja :)

Całość prezentuje się tak:

Tu w świetle dziennym










 A tu z lampą



 I na koniec wersja bez brokatu. Kiedyś dość często nosiłam tego, typu mani :)




I jeszcze na koniec chciałam Was zaprosić  do polubienia bloga na  Facebooku 
Do którego założenia zbierałam się dość długo i  w końcu założyłam :)


Pozdrawiam, Justyna :)

6 komentarzy:

  1. nie dziwota, że przeoczyłaś, jak u nas też brokat był :D ale jeśli zechcesz zapraszamy do nadrobienia wzorka, bo on przecież "prosty" ma być :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie delikatne tylko zdobienia brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten róż ma cudowny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, subtelne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.