Obserwatorzy

niedziela, 14 lipca 2013

Maluj z KOKietką - wodne paznokcie

Witajcie :)

Dziś znowu projektowe zdobienie. Tym razem do projektu Maluj z KOKietką. Wodne paznokcie - ta metoda zdobienia paznokci jest moją zmorą. Kompletnie nie chce mi wyjść na paznokciach. Już sama nie wiem razy ile próbowałam się z nią zmierzyć. Do samego projektu kilkanaście razy, ale zawsze coś nie wychodzi. A to lakier źle rozlewa mi się na wodzie, a to na paznokciu wychodzi jakieś coś nie wiadomo co. Nie wiem co robię źle. Tutoriale na Youtube proste a mnie i tak nic nie wychodzi.

Także podsumowując do tego tygodnia zrobiłam wodne paznokcie bez użycia wody - a ich nazwa jest ponoć taka sama.














Jeśli macie jakieś wskazówki jak dobrze zrobić paznokcie metodą water marble chętnie skorzystam.

Pozdrawiam, Justyna :)

11 komentarzy:

  1. ojej! dzięki za takie poświęcenie! co do water marble, to po pierwsze rzadki dosyć lakier, (jak dla mnie temperatura wody nie ma znaczenia), po drugie jakaś baza na paznokciach się przydaje- jakbyś powiedziała co robisz , to łatwiej by było określić co robisz źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gapa ze mnie :) ale taka podpowiedz też sporo mi dała. Baza była, a skoro temperatura wody nie ma znaczenia to moze spróbuje z rzadszymi lakierami, chodż wydawało mi się ze te których użyłam i tak były rzadkie a na paznokciu i tak wyszedl kleks. Moze trzeba w jakiś konkretny sposób wkładać palca do wody? tak mi teraz przyszło do głowy no sama już nie wiem. :)

      Usuń
  2. właśnie chciałem napisać, że nie ogarniam, nigdy nic mi tą metodą nie wyszło, ale doczytałem, że wykonałaś mani w inny sposób- bez wody- efekt jest identyczny, bardzo mylący ale świetny, gratuluję pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez nigdy nic nią nie wyszlo także nie jesteś sam :) Cieszę się, że jednak są podobne do tych robionych na wodzie, bo ja sama nie byłam do końca o tym przekonana :)

      Usuń
  3. I ja nie mam sprawdzonego przepisu na water marble -raz wychodzą a raz nie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. duży wpływ mają tu lakiery i niestety trzeba dosyć szybko to robić bo lakier szybko schnie na wodzie i potem jest tylko z tego tzw kożuch :) próbuj dalej może się uda ja pamiętam mój pierwszy raz i też się uwkurzałam jak nie wiem wystarczy że zrobisz na serdecznym i np. na kciuku tylko i już będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie za wolno to robie. Też tak właśnie robiłam, że tylko na wybranych paznokciach :)

      Usuń
  5. oj ja niepotrafie robić wzorków tą metodą,a wydaje sie dosyć prosta! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko tobie wydaje się, że jest prosta :) Ja też tak myślałam zanim zaczęłam się nią bawić :P

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.