Obserwatorzy

środa, 10 lipca 2013

PROJEKT WIECZORYNKA - BOLEK I LOLEK

Witajcie :)

W zeszłym tygodniu rozpoczął się nowy projekt w którym zdecydowałam się wziąć udział. Organizatorką jest http://mymixoflife.blogspot.com/.  Tym razem tematem będą wieczorynki, a jako pierwsza do zmalowania była bajka "Bolek i Lolek".
No cóż początek dla mnie nie najlepszy bo już spóźniłam się z jednym tygodniem, ale mam nadzieję, że dalej będzie lepiej.


A moi Bolek i Lolek razem z Tolą prezentują się tak:








Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam ich przypominają :)

Prace pozostałych dziewczyn znajdziecie < tutaj >. Zapraszam bo prace są naprawdę piękne :)

Pozdrawiam, Justyna :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.