Obserwatorzy

piątek, 12 lipca 2013

Projekt Wieczorynka - Smerfy

Witajcie :)

Nadszedł czas na kolejne zdobienie w Projekcie Wieczorynka. Tydzień drugi zajmują Smerfy - jedna z moich ulubionych bajek dzieciństwa.
Wiecie co fajnie jest czasem powrócić do czasów dzieciństwa, a ten projekt jest do tego świetną okazją :)


A oto Smerfy w mojej reżyserii :)

Zdjęć jest całkiem sporo, bo aż 17,  ale nie mogłam się zdecydować które wybrać :)
Miłego oglądania :)

















No i jeszcze na koniec zbliżenie na każdego smerfa :)






I jak Wam się podoba? Bo ja jestem z tego mani bardzo dumna :)
Szkoda tylko, że z mojego smerfowego domku został tylko daszek, bo paznokieć się dzisiaj złamał i nie dalo się go już uratować heh :(


A jeszcze na koniec zapraszam do oglądania prac pozostałych uczestniczek projektu, które znajdziecie < tutaj >

Pozdrawiam, Justyna :)



7 komentarzy:

  1. Smerfiki jak żywe! smerfastycznie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! :)
    Ważniak jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A najlepsze jest to, że mnie się wydawało, że wyszedł najgorzej :*

      Usuń
  3. widze ze wiekszosc wybiera zgrywusa,choć najprostszy to on nie jest :P
    fajnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszły! jak z bajki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.