Obserwatorzy

poniedziałek, 4 marca 2013

PROJEKT HOBBY - TYDZIEŃ 1: MUZYKA

Witam :)

W tym tygodniu rozpoczął się Projekt Hobby organizowany przez Justine.  Jest to pierwszy projekt w jakim biorę udział, więc mam nadzieję że się uda podołać wyzwaniu :)








Jak widać pierwszy tydzień dotyczy muzyki. Ja osobiście uwielbiam słuchać wszystkiego co wpadnie mi w ucho, a zależy to głównie od nastroju. Ale kiedy przyszło mi pomyśleć nad tym co zmalować sprawa wcale nie wyglądała tak różowo. Początkowo zdecydowałam się na nutki, ale nie wyszło najlepiej. Kiedy już myślałam, że zmaluję jeszcze raz nutki z nadzieją że tym razem wyjdą lepiej do głowy wpadł mi pewien pomyśl, który chcę Wam dzisiaj pokazać :) Bazowym lakierem jest u mnie zieleń, która początkowo miała pozostać na moich bez żadnych wzorków, ale kiedy tak przyglądałam się im, stwierdziłam że to dość wiosenny kolor. A skoro wiosna to ptaki, ich śpiew- czyli muzyka na którą tak wszyscy z utęsknieniem czekamy. Starałam się ptaszka namalować jak najlepiej potrafię, ale jeszcze nie do końca wychodzi mi malowanie farbami akrylowymi, a w dodatku to mani było strasznie niefotogeniczne, dlatego zdjęcia nie są w pełni zadowalające :)











  Pozdrawiam Justyna :)












5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.