Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

Niebiesko - srebrny duet

Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym się Wam trochę pochwalić paznokciami, które zdobyły drugie miejsce w konkursie u Pani--ka. Cieszę się bardzo i w tym miejscu chciałam podziękować Karolinie za info, które tak wczoraj poprawiło mi humor. Nie będę się rozpisywać, co zresztą nie jest moją mocna stroną, tylko pokaże Wam co powstało na ten konkurs. :)










A do zdobienia użyłam mini lakierów z Edittu i mojego ulubieńca z Wibo


Życzę Wam miłego wieczorku a ja sama uciekam tworzyć coś na projekt hobby, choć szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia co zrobić :)
 

Pozdrawiam Justyna :)

5 komentarzy:

  1. Cieszę się,że poprawiłam humorek!
    Paczuszkę dzisiaj nadałam na poczcie:)
    Do poniedziałku powinna dojść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, gratuluje :) ! i życze powodzenia przy tworzeniu nowego mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.