Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

Przywołujemy wiosnę :)


Hej :)


Przywołujemy wiosnę to akcja organizowana na blogu u Jamapi, w której wzięłam udział :)
Kiedy tak myślałam nad zdobieniem do wiosny przyszło mi do głowy przysłowie " Jedna jaskółka wiosny nie czyni", więc stwierdziłam, że może te kilka jaskółek razem z innymi pomysłami, które będa brać udział w tej akcji pomogą jej przyjść wreszcie do nas.
Jaskółki są ptakami, które zimę spędzają w Afryce a na lęgowiska przylatują wiosną. I rzeczywiście, zwykle jaskółki pojawiają się na naszym niebie w pierwszych dniach wiosny, pod koniec marca lub na początku kwietnia. Czasami zdarza się, że pojedyncze ptaki obserwowane są na początku marca, gdy zima jeszcze nie ustępuje wiośnie. Stąd zapewne bierze się to powiedzenie.
No cóż ja jeszcze jaskółek nie widziałam, oprócz tych kilku sztuk, które zawitały na paznokciach mojej siostry :)







Akcja trwa do soboty, więc jest jeszcze trochę czasu aby wziąć udział i przywołać wiosnę. Zapraszam serdecznie :)


Pozdrawiam Justyna :)


4 komentarze:

  1. Super jaskółki :)

    PS. Jamapi, nie Jampi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na miniaturce myślałam, że to takie plamki co psychiatra pokazuje pacjentom ;p Ale to ja ślepa jestem, bo po otwarciu posta widać piękna jaskółki. Ze 2 dziś widziałam, teraz wiem kto je przywołał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.