Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2013

PROJEKT HOBBY - TYDZIEŃ 3 - TANIEC 2

Witajcie :)

Jak Wam mija to niedzielne popołudnie? Mnie tak jakoś średnio. Nic mi się nie chce a miałam takie ambitne plany na dzisiaj. Ale chciałam pokazać moją drugą propozycję do trzeciego tygodnia Projektu Hobby. 
Moja propozycja miała przedstawiać gorsety krakowskich strojów ludowych, muszę to napisać, żeby ktoś nie pomyślał, że to pisanki, tak jak to stwierdziła moja siostra :) Sama mam wątpliwości jak to wyszło. Niestety musiałam zmniejszyć ilość ozdób jakie znajdują się na tych przepięknych strojach. 




 
 
Wydaje mi się, że na dłuższych paznokciach wyglądałoby to lepiej, no ale niestety mimo, że moje nie były dość długie to w dodatku musiałam je jeszcze skrócić.
I w związku z tym mam takie pytanie. Czy istnieje jakiś sposób aby przyspieszyć wzrost paznokci?

Pozdrawiam Justyna :) 

7 komentarzy:

  1. o kurde :) nie wpadłabym na to że to sa kamizelki :) super :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko na paznokciach pokazać tak dużo elementów, ale Tobie świetnie wyszły te kamizelki:D Kolory wybrałaś idealne do tego:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolorowo! I genialny pomysł! Ja mam z tym tygodniem problem niemały.. nie wiem co zmalować :/

    OdpowiedzUsuń
  4. dawaj te kamizele moim tancereczkom :D
    mnie i mojej mamie pomogła eveline 8w1, pazury rosną jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, 8w1 uratowała moje paznokcie i ratuje też teraz :) A co do paznokci to kciuk wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany :D jak kolorowo :D świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.